
A.I. Digital Learning sadržaji

Virtualna stvarnost (VR)
Virtualna stvarnost (eng. Virtual Reality, VR) je uporaba računalnog modeliranja i simulacije koja omogućava korisniku da stupi u interakciju s umjetnom 3D okolinom. Primjena virtualne stvarnosti uranja korisnika u računalno generiranu okolinu koja simulira stvarnost kroz uporabu interaktivnih uređaja koji šalju i primaju informacije i nose se kao naočale, slušalice, rukavice ili odijela. Na taj način korisnik ima mogućnost stjecati novo iskustvo bez da se pogreške reflektiraju u stvarnosti.

Proširena stvarnost (AR)
Proširena stvarnost – (engl. Augmented Reality, AR) je kombinacija stvarne slike fizičkog svijeta i digitalne slike virtualnog svijeta. Na lokaciji koja fizički postoji, stvaramo digitalni sadržaj i postavljamo ga na fizičku lokaciju. Kombiniranjem ta dva svijeta stvaramo novu vrstu virtualnog prostora obogaćenog digitalnim sadržajem. Korisniku je omogućeno interaktirati sa sadržajem. A to znači da može kliknuti na virtualni sadržaj i ta radnja će korisnika provesti dalje kroz proširenu stvarnost.

3D Explainer
Još jedan inovativan način edukacije je izrada 3D animiranih likova koji odgovaraju na najčešće postavljena pitanja. Umjesto klasičnog tekstualnog Q&A (Questions and answers – Pitanja i odgovori), odgovore na pitanja možete čuti od animiranih likova što učenje korisnih inoformacija čini zabavnim. Ako korisnik nije u tom trenutku u mogućnosti imati uključen zvuk i slušati odgovor na neko od pitanja, player 3D Explainera ima mogućnost gašenja zvuka te čitanja titla.

Interaktivne video simulacije
Video simulacije su odličan način učenja rada u računalnim programima. Korisnik ima mogućnost neograničenog gledanja čitavog procesa ili nekog njegovog dijela. Također video simulacije imaju interaktivni dio u kojem se od korisnika zahtjeva određena radnja kako bi ga se involviralo u sam proces i potaknulo brže učenje. Osim za učenje novih programa, ove video simulacije također su odličan edukacijski materijal za one korisnike koji tek povremeno ili vrlo rijetko koriste neki od računalnih programa pa kako bi se podsjetili postupka rada u tom programu imaju mogućnost video materijal pregledati u čitavom trajanju ili samo neki od njegovih dijelova.

Collaborative Interactive Learning
Učenje putem kolaboracijskog (suradničkog) učenja podrazumijevaju postavljeni cilj i jasne upute prilikom rješavanja problema i obavljanja zadataka koji vode do postizanja cilja grupe. Pogodni su za manje grupe od tri do deset pojedinaca uz fleksibilna pravila, tako da članovi grupe mogu eksperimentirati i na taj način doći do najboljih mogućih ishoda. Razlika između klasičnog i eLearning kolaboracijskog učenja je što sudionici ne moraju biti u isto vrijeme na istom mjestu, nego zajednički mogu rješavati probleme ili zadatke s udaljenih lokacija, Ova vrsta učenja odlična je za timove koji zajednički trebaju postići određeni poslovni cilj.

3D Avatar Prezenter
Suvremeni softveri u mogućnosti su isporučiti zanimljive digitalne obrazovne sadržaje koje vode trodimenzionalni avatar prezenteri. Softveri su opremljeni tehnologijom umjetne inteligencije (AI) koja sinkronizira pomicanje usnica sa izgovorenim tekstom, omogućava izražavanje emocija kroz promijene izraza lica, gestikulaciju i pomicanje tijela u skladu s tekstom što znatno duže zadržava pozornost i ostavlja jak vizualni dojam na gledatelja, a čitavom obrazovnom sadržaju daje dodatnu dimenziju i zanimljivost. Edukacijski sadržaj koji mi izrađujemo uz avatarovu prisutnost kombiniraju video inserte i fotografije, te postavlja pitanja korisniku kako bi ga uključili.

Beat the Clock
Gejmifikacija ili učenje kroz igru postala je važan dio edukacijskog ciklusa. Istraživanja su pokazala da učenje kroz igru osim što je zabavno je i višestruko učinkovitije. Igre za učenje najčešće su oblikovane kao kvizovi u kojima se gradivo uči po sistemu pokušaja i pogrešaka ili kao razni oblici izazova koji od korisnika traže kreativnost u rješavanju. Igre za učenje također mogu biti oblikovane kao niz zadataka koje je potrebno riješiti u zadanom vremenu ili kao tematska digitalna video igra .

Comics Learning
Učenje kroz strip je nov i inovativan način učenja koji omogućava korisniku učenje gradiva na vrlo zabavan način. Edukativni sadržaj oblikuje se u scenarij temeljem kojeg se u Powerpointu izrađuje strip. Po završetku izrade stripa posebnim softverom za izradu interaktivnog Flipbooka strip dobije izgled pravog tiskanog stripa kojem se listaju stranicu (zajedno sa zvučnim efektima za okretanje stranica, sjenama stranica i još mnogo toga). Digitalni flipbook vrlo vjerno imitira tiskano izdanje.

Video učenje
Naše video lekcije koriste najnoviju AI tehnologiju s digitalnim osobama i sintetičkim glasovima čije su gestikulacije i govor tijela usklađeni s izgovorenim sadržajem. Osim kadrova s voditeljem, video lekcije uključuju i kratke tekstualne inserte, grafikone, fotografije, video inserte te interaktivni dio u kojem korisnik odgovara na postavljena pitanja. Ovakvim pristupom, video lekcije postižu neusporedivo veću dinamiku, atraktivnost i izazivaju znatno veću pozornost i involviranost korisnika u sam sadržaj.
