

IBM je nakon implementacije najnovijeg eLearninga želio saznati troši li novac mudro ili bi se trebao vratiti tradicionalnijim stilovima edukacije. Provedenim istraživanjem otkrili su da su oni zaposlenici koji su koristili novi eLearning naučili pet puta više sadržaja u odnosu na one koji su prisustvovali tradicionalnoj edukaciji. Razloge uspjeha eLearninga iznijeli su u analizi čiji sažetak kaže da su eLearning polaznici imali edukacijske lekcije stalno dostupne, a što im je omogućavalo da uče kada su se osjećali najspremniji za učenje i s mjesta na kojem su se osjećali najugodnije. Sadržaji su bili oblikovani kao mikro lekcije u kojima su informacije kreirane u manjim, probavljivijim dijelovima, što je polaznicima olakšavalo pohranjivanje sadržaja u memoriju jednostavnije i brže te im znatno olakšavalo razumijevanje načina na koji koncepti međusobno djeluju. Sadržaji su također bili oblikovani na virtualan, dinamičan, zabavan i interaktivan način što je poticalo interes polaznika i involviralo ih u proces učenja znatno više nego tradicionalna edukacija. Ne manje važna bila je i činjenica da su polaznici mogli ponavljati gradivo toliko dugo dok ga nisu svladali u potpunosti, a o razini uspješnosti svladavanja gradiva dobili su trenutni feedback.
218%
veći prihodi po zaposleniku
Prema istraživanju svjetski poznate kompanije za profesionalne usluge i istraživanja Deloitte, ako zaposlenik utroši samo 1% tjednog radnog vremena na sveobuhvatni eLearning edukacijski program, to dovodi do 218% većeg prihoda po zaposleniku.
30$
povrat po zaposleniku
IBM je proveo interno istraživanje učinaka uvođenja eLearninga u svoj edukacijski proces. Izračunali su da su za svaki potrošen dolar na eLearning edukaciju svojih zaposlenika kroz veću produktivnosti tih zaposlenika ostvarili povrat od 30 dolara.
67%
kompanija koristi eLearning
67% velikih i srednjih kompanija u razvijenim gospodarstvima (SAD-a, Kanade, Australije i Velike Britanije) ima u svoj obrazovni sustav za zaposlenike inkorporiano digitalno učenje.
99% njihovih zaposlenika vjeruje da eLearning poboljšava iskustvo učenja. Ovaj trend je postignut zahvaljujući razvoju pametnih mobilnih uređaja (notebook, tablet, smartphone) i dobro osmišljenih, zabavnih i interaktivnih eLearning okruženja za učenje.
72%
eLearning smatra prednošću
72% kompanija u najvećim svjetskim gospodarstvima od ukupnog broja onih koji u svom obrazovnom sustavu imaju eLearning smatra kako ih eLearning stavlja u konkurentsku prednost na tržištu jer progresivno i dinamično utječe na razvoj njihovih zaposlenika, a profesionalni razvoj zaposlenika je ključni preduvjet rasta svake kompanije. Također smatraju da ih eLearning stavlja u prednost prilikom privlačenja novih zaposlenika.

"Klijenti nisu na prvom mjestu.
Zaposlenici su na prvom mjestu.
Ako brinete o svojim zaposlenicima,
oni će se brinuti o klijentima."
- Richard Branson -
