
Zašto specijalizirana agencija?
Pojavom Covida-19 klasični način edukacije zaposlenika u svim kompanijama bio je u potpunosti onemogućen te su mnogi alternativu pronašli u eLearningu.
No, ubrzo su se počeli susretati s problemom efikasnosti eLearninga jer da bi eUčenje bilo učinkovito nije dovoljno podignuti platformu, nego je potrebno imati i eSadržaje (PPT-ovi i PDF-ovi to nisu).
Najčešće rješenje bilo je za sadržaje zadužiti nekog od djelatnika ljudski resursa ili internog trenera. No, je li to stvarno bilo i dobro rješenje? Interna osoba zadužena za eLearning sadržaje u većem dijelu svog radnog vremena obavlja primarne zadatke, a za eLearning što vremena ostane, ostane. U dobrom dijelu slučajeva softveri za izradu eLearning sadržaja ili nisu nabavljeni ili su nabavljeni softveri s vrlo limitiranim mogućnostima, a osobama zaduženim za izradu sadržaja najčešće je ostavljeno da se same snalaze s učenjem u radu s njima. Kada se sve zbroji najčešći rezultat je eLearning koji zaposlenici više izbjegavaju nego što su oduševljeni njime, a što nije dobro rješenje ni za kompaniju, ni za zaposlenike.
Za usporedbu, vjerujem da se nitko ne bi pokušao popeti na Mt. Everest bez prethodnih alpinističkih iskustava, dobre fizičke i psihičke pripreme, kvalitetne opreme i tima iskusnih alpinista i poznavatelja tog vrha. Isto je i s eLearningom. Ne može se očekivati odličan eLearning bez kvalitetnih softvera za izradu sadržaja, odličnog znanja u radu s njima, bogatog iskustva i dovoljno utrošenog vremena u produkciju.
Činjenica je da izrada eLearninga kompanijama nije core business i među svojim zaposlenicima nemaju stručnjake raznih profila s područja pisanja scenarija, kreiranja animacija i simulacija, video produkcije, grafičkog i digitalnog dizajna, a koji su potrebni da bi stvorili funkcionalan i zanimljiv sadržaj, jer učinkovit eLearning egzistira jedino ako na njemu radi tim stručnjaka raznih profila i to konstanto, tim više jer zbog stalnih promjena u poslovanju, a time i stalnih potreba za edukacijom, proizvodnja eLearning sadržaja kontinuirani je proces koji djelatnici čiji poslovni zadaci nisu primarno rad na eLearning produkciji ne mogu ni vremenski ni kvalitativno pratiti.
Možda se u startu s financijskog gledišta može činiti prihvatljivije eLearning predati u ruke internim resursima, međutim, kada se uzme u obzir prekapacitiranost osoba zaduženih za eLearning svojim primarnim poslovnim zadacima, njihov nedostatak vremena za eLearning, nekonstantnost u radi ne eLearningu, nedostatak kvalitetnih softvera, dovoljnog znanja i iskustva u radu s njima te krajnji produkt koji kvalitativno ne zadovoljava edukacijske potrebe zaposlenika, ipak je angažman profesionalne agencije kao što je Agencija Image Maker za razvoj eLearninga znatno mudrija ideja jer nama je to core business, te posjedujemo stručno znanja na ovom području, veliko iskustvo i najbolje softvere s AI-jem za eLearning produkciju.

Zašto bi baš mi trebali biti vaš prvi izbor?
(video)

Jer smo tim stručnjaka s područja digitalnih tehnologija i edukacije s višegodišnjim iskustvom u transformaciji edukacije iz klasične u digitalnu, svježe okupljeni u Hrvatskoj u agenciji Image Maker kako bi vama mogli pružiti najbolje što nova generacija edukacije može ponuditi.
Jer imamo znanje kreiranja personaliziranih, atraktivnih i funkcionalnih platformi te zabavnih, dinamičnih i učinkovitih eLearning sadržaja za potrebe bilo koje industrije.
Jer smo specijalizirani za izradu visoko kvalitetnih eLearning platformi i sadržaja s više od 15 godina iskustva u pretvaranju tradicionalne edukacije u digitalnu.
Jer imamo iskustvo izgradnje velikih i složenih eLearning sustava te velikog broja raznovrsnih sadržaja za neke od vodećih osiguravateljnih, bankarskih, veleprodajnih i tehnoloških grupacija u Europi.
Jer smo opremljeni najkvalitetnijim softverima za izradu atraktivnih i učinkovitih obrazovnih sadržaja te najboljim eLearning platformama koje mogu odgovoriti i na najveće zahtjeve naših klijenata.
