
Prednosti A.I. Digital Learninga u poslovanju
Digital Learning maksimalno dolazi do izražaja:
1. Prilikom uvođenje novog proizvoda ili usluge
Digital Learning ima znatno veću brzinu isporuke svih edukativnih sadržaja i popratnih materijala. Uvođenje novog proizvoda vrlo je složen proces koji zahtjeva izuzetan angažman brojnih sektora unutar jedne kompanije. Ključan trenutak uvođenja novog proizvoda je edukacija zaposlenika, pogotovo prodajnog osoblja. U velikim kompanijama čiji zaposlenici borave i rade diljem države, organizacija edukacijskog ciklusa vrlo je zahtjevna, financijski izdašna i vremenski dugotrajna. eLearning obrazovni sadržaji mogu biti izrađeni i distribuirani na platformu u nekoliko dana te odmah postaju dostupni zaposlenicima kroz jedan klik s njihovih računala, a da se pritom ne moraju ni pomaknuti sa svog radnog mjesta, što višestruko ubrzava ciklus edukacije i znatno utječe na niže troškove.
2. Kod uvođenje novog procesa
Materijali koji su stalno dostupni omogućavaju neograničen broj proučavanja te brže svladavanje. Novi proces može biti stresan za mnogobrojne zaposlenike jer iz zone komfora ulaze na novo i nepoznato područje. Klasična edukacija o novom procesu uglavnom se održava jednom što od zaposlenika zahtjeva da promptno svladaju sve "zamke" novog procesa, a što je u većini slučajeva nemoguće. Ne postoji bez razloga izreka "ponavljanje je majka znanja". eLearning upravo na tom području ima neusporedivo veću prednost u odnosu na tradicionalnu edukaciju jer su edukacijski materijali uvijek dostupni i zaposlenici ih mogu proučavati toliko dugo dok ne svladaju proces u detalje bez straha da će prilikom primjene procesa napraviti pogrešku.
3. Kada se uvodi novi računalni program
Video simulacije rada u programu omogućavaju višestruki broj pregleda do svladavanja. Izuzetno brz napredak digitalnih tehnologija uzrokuje velike evolucijske skokove u razvoju računalnih programa, a sam njihov broj koji je u uporabi u svakoj kompaniji rapidno raste iz godine u godinu. Stoga česte izmjene računalnih programa u većini kompaniji su više pravilo nego iznimka. U interesu menadžmenta je da zaposlenici što žurnije svladaju princip rada u novom programu kako bi što brže postali što produktivniji. eLearning na ovom području iznimno ubrzava edukaciju i usavršavanje jer niz interaktivnih videa koji prikazuju čitav postupak rada u programu, uz tekstualne i glasovne upute i objašnjenja omogućava zaposlenicima temeljito i višestruko proučavanje svakog pojedinog segmenta računalnog programa do potpunog svladavanja.
4. Kod hitnih edukacija za veliki broj zaposlenika
Digital Learning omogućava znatno brži i veći doseg do svih zaposlenika s kvalitativno i kvantitativno većim prijenosom informacija i znanja. Hitne edukacije za veliki broj zaposlenika poseban su organizacijski i financijski izazov za svaku kompaniju, od pripreme materijala, edukacije trenera, organizacije edukacija po regijama i gradovima ili organizacije većeg broja edukacija u centrali, svih operativnih troškova... U velikom broju slučajeva hitne edukacije su zbog pritiska vremena nedovoljno dobro pripremljene. eLearning i ovdje ima veliku komparativnu prednost u odnosu na tradicionalne edukacije i to ne samo zbog nižih troškova, već prvenstveno zbog bržeg i većeg dosega do svih zaposlenika sa standardiziranim edukacijskim materijalima koji mogu biti izrađeni u nekoliko dana i promptno putem platforme distribuirani do svih zaposlenika koji da bi primili edukaciju ne moraju napustiti svoje radno mjesto.
5. Prilikom Onboardinga novih zaposlenika
Novi zaposlenici imaju mogućnost odmah započeti s učenjem, ne čekajući edukacije. Još jedan od izazova svake kompanije je uvođenje novih zaposlenika u organizacijsku kulturu, sve procese, usluge i/ili proizvode koje kompanija ima u svom portfelju. Čak i iskusnim profesionalcima susret s drugačijim procesima, uslugama i proizvodima mogu biti izazovi koji zahtjevaju vrijeme za prilagodbu i potpunu asimilaciju. Treneri zbog opsega posla i rada s većim skupinama i teritorijalne disperziranosti zaposlenika vrlo često nisu u mogućnosti u kratkom roku proći kompletan trening s novim zaposlenikom, a mentori su često okupirani svojim svakodnevnim zadacima. Priprema edukativnih eLearning materijala za zaposlenike uglavnom je jednokratan posao, uz povremene modifikacije te je uvijek spreman za nove zaposlenike koji odmah po dolasku u kompaniju mogu započeti s učenjem koje će im pomoći u što bržoj prilagodbi, a kompaniji da zaposlenik što žurnije postane produktivan.

Rezime optimalnosti eLearninga
Zbog brzine izrade kratkih, učinkovitih te zanimljivih eLearning sadržaja, brzine njihove distribucije do svih korisnika (pogotovo prostorno disperziranih) stalne dostupnosti svih lekcija, mogućnosti učenja u bilo koje vrijeme i s bilo kojeg mjesta, mogućnosti neograničenog broja ponavljanja gradiva te trenutnog i permanentnog uvida u razinu znanja, eLearning je u gornjih 5 poslovnih aktivnosti učinkovitiji, brži i financijski optimalniji od klasičnog e-learninga i klasične edukacije.
