
Prednosti A.I. Digital Learninga za poslodavce
-
Manji troškovi edukacije
Osim početne investicije u izgradnju eLearning platforme i edukativnih sadržaja za učenja, kasniji troškovi održavanja i izrade novih sadržaja su znatno niži od troškova klasične edukacije. Kod eLearninga prilikom svake nove edukacije nema putnih troškova, troškova smještaja, hrane, dnevnica, učionica, predavača, opreme ali također nema ni gubitaka radnih dana i sati.
2. Veća brzina učenja
A.I. Digital learning prakticira Mikro učenje koje kratkim, zanimljivim i lakše probavljivim lekcijama u trajanju od 5 do maksimalno 30 minuta omogućava efikasnije učenje i kvalitetnije upijanje znanja te bržu primjenu novo naučenog u poslu, bilo da je riječ o uvođenju novih softvera u poslovanje kompanije, uvođenje novih procesa, novih proizvoda ili usluga ili učenja neke nove vještine.
3. Veća produktivnost
Edukacijski sadržaji kreirani su na korisnicima zanimljiv i zabavan način, a uz to ih involviraju znatno više u edukacijski proces nego što je to slučaj kod klasične edukacije. Time se povećava interes zaposlenika za učenjem, a što rezultira većom kvalitetom i kvantitetom naučenog. Novo i veće znanje dovode do veće produktivnosti zaposlenika te vrlo često i do novih poslovnih ideja.
4. Veća brzina promjene
Tehnologija napreduje vrlo velikom brzinom, a time poslovanje svake kompanije postaje sve dinamičnije. Učenje novih vještina i stjecanje novih znanja trebaju biti brzo i stalno dostupni svim zaposlenicima. Klasičnom edukacijom to je gotovo nemoguće postići zbog niza ograničavajućih faktora, no zato eLearning ima mogućnost brzog i stalnog dostupa do svih zaposlenika. Sadržaji za svaku promjenu u poslovanju mogu biti izrađeni u kratkom roku prema potrebama svake industrije i organizacije zasebno i odmah su dostupni svim zaposlenicima.
5. Standardizacija edukacije
Kod tradicionalnih edukacija, predavanja se od predavača do predavača vrlo često razlikuju. Svaki predavač ima svoje edukacijske metode, dinamiku i stil izlaganja, no također svaki od njih ima različit pristup koji je kod svih ljudi i u svim poslovima podložan pogreškama ovisno o nizu faktora kao što su koncentracija, raspoloženje, itd. Kod Digital Learninga amplituda i odstupanja nema, jer dosljedno on standardizira edukativne sadržaje te svaki zaposlenik stječe potpuno identično iskustvo.
6. Bolja kontrola učenja
Poslodavac u svakom trenutku za svakog zaposlenika može imati informaciju o statusu njegovog učenja. Putem seta pitanja unutar svake lekcije ili nakon nje te obveznih periodičnih provjera znanja poslodavcu je omogućeno stalno praćenje napretka svakog zaposlenika i praćenje rezultata svake edukacija te jednostavnim izračunima u mogućnosti je mjeriti učinke edukacija s produktivnošću i to bilo na razini pojedinog zaposlenika, određenog tima, sektora ili čitave kompanije.

„Jedino što je gore od ulaganja u svoje zaposlenike i njihovog odlaska, jest neulaganje u njihovo znanje i njihov ostanak.”
– Henry Ford –
